MELD FEJL INDE

Giv Driften besked om fejl og mangler i din bolig​

Opdateret februar 2024 / bve

Sådan gør du

Har du som beboer i Vapnagaard brug for at melde en fejl i din bolig, kan du benytte denne formular

Du kan også rette henvendelse til Driftskontoret enten telefonisk eller ved personligt fremmøde. Telefonerne er åbne alle hverdage kl. 8-10 og kontoret er åbent for personlig henvendelse alle hverdage kl. 10-12. 

Driftskontoret kontaktes på telefon 4925 2627 eller mail drift1@boliggaarden.dk

Spørgsmål om husleje og forsyning (varme eller vand) skal altid rettes til Boliggården.

Sagsbehandling og kommunikation

Driftskontoret i Vapnagaard vil behandle fejlmeldingen og kontakter dig så hurtigt som muligt – og senest indenfor et døgn på hverdage. 

Skulle du opleve en utilfredsstillende kommunikation med driften, har Vapnagaards fællesbestyrelse udarbejdet følgende vejledning i samarbejde med driftschef Thomas Fredskov:

  • Meld fejl og mangler ind på mail.
  • Har du ikke modtaget svar inden en uge, så skriv igen.
  • Bliver der ikke handlet på din henvendelse, så send en mail direkte til driftsleder Dennis Nordahl Autzen dnl@boliggaarden.dk
  • Får du ikke svar fra Dennis inden en uge, bedes du kontakte din områdeformand, der straks vil påtage sig at hjælpe dig.

I tilfælde af akut skade

Boliggårdens vagtordning må kontaktes ved akut opståede skader, som absolut ikke kan vente med udbedring til normal arbejdstid, så som:

  • Stoppet afløb, hvor du hverken kan bruge toilet eller håndvask
  • Manglende strøm eller vandforsyning i hele boligen
  • Ituslåede ruder
  • Vandskade, vandbrud, vandstigning f.eks. i kælder
  • Brand

Ring til Driftskontoret på tlf. 4925 2627, tast 1 og bliv viderestillet til vagttelefonen.

Ordningen gælder uden for driftens arbejdstid efter kl. 15 på hverdage, fredag dog efter kl. 14 samt lørdage og søndage.