MELD FEJL INDE
Giv Driften besked om fejl og mangler i din bolig
Opdateret februar 2024 / bve
Sådan gør du
Har du som beboer i Vapnagaard brug for at melde en fejl i din bolig, kan du benytte denne formular
Du kan også rette henvendelse til Driftskontoret enten telefonisk eller ved personligt fremmøde. Telefonerne er åbne alle hverdage kl. 8-10 og kontoret er åbent for personlig henvendelse alle hverdage kl. 10-12.
Driftskontoret kontaktes på telefon 4925 2627 eller mail drift1@boliggaarden.dk
Spørgsmål om husleje og forsyning (varme eller vand) skal altid rettes til Boliggården.
Sagsbehandling og kommunikation
Driftskontoret i Vapnagaard vil behandle fejlmeldingen og kontakter dig så hurtigt som muligt – og senest indenfor et døgn på hverdage.
Skulle du opleve en utilfredsstillende kommunikation med driften, har Vapnagaards fællesbestyrelse udarbejdet følgende vejledning:
- Meld fejl og mangler ind på mail.
- Har du ikke modtaget svar inden en uge, så skriv igen.
- Bliver der ikke handlet på din henvendelse, så send en mail direkte til driftsleder Dennis Nordahl Autzen dnl@boliggaarden.dk
- Får du ikke svar fra Dennis inden en uge, bedes du kontakte din områdeformand, der straks vil påtage sig at hjælpe dig.
I tilfælde af akut skade
Boliggårdens vagtordning må kontaktes ved akut opståede skader, som absolut ikke kan vente med udbedring til normal arbejdstid, så som:
- Stoppet afløb, hvor du hverken kan bruge toilet eller håndvask
- Manglende strøm eller vandforsyning i hele boligen
- Ituslåede ruder
- Vandskade, vandbrud, vandstigning f.eks. i kælder
- Brand
Ring til Driftskontoret på tlf. 4925 2627, tast 1 og bliv viderestillet til vagttelefonen.
Ordningen gælder uden for driftens arbejdstid efter kl. 15 på hverdage, fredag dog efter kl. 14 samt lørdage og søndage.