22. januar 2018 - Nyheder

Nye regler for beboerklager

KLAGER: Boliggården har valgt, at al klagesagsbehandlingen overgår til Udlejningen fra d. 1. februar 2018.

Udlejningen vil derfor fra 1. februar 2018 være tovholder på alle typer klager, dvs. flytteafregningen, beboerklager og klager over fejl og mangler i boligen.

Klager over forbrugsregnskab behandles fortsat i Økonomiafdelingen og personaleklager behandles i Sekretariatet.

En klage skal altid være skriftlig og indeholde nogle faste oplysninger, og derfor er der blevet udarbejdet tre klage-blanketter og en vejledning. Disse klage-blanketter og vejledning vil også være ude på driftskontorene (Vapnagård i Servicecenteret) og ved henvendelse hos Boliggårdens Udlejning

Du kan også hente dem herunder på de tre links

De tre blanketter dækker over følgende klage muligheder:

Hvis en beboer ønsker at klage over en af de andre beboere i afdelingen, som ikke overholder reglerne inden for ordensreglerne.

Hvis fraflytter ikke kan godkende den flytteafregning, som er fremsendt - eller andre klager i forbindelse med en fraflytning.

Hvis en klage ikke handler om de to foregående punkter, men vedrører uenighed om boligens stand og vedligeholdelsen i bo perioden.

  • Kontakt til ansatte
    08:00 - 15.00
    08:00 - 17.00
    08:00 - 14.00
    4925 2627
  • kontakt os

    ServiceCenterets kvikskranke, Hovmarken 7:
    Mandag klokken 8-15
    Tirsdag klokken 8-15
    Onsdag klokken 8-15
    Torsdag klokken 8-17
    Fredag klokken 8-14

    4925 2627
SMS tilmelding

Alle der har et offentligt tilgængeligt mobilnummer, modtager SMS fra Boliggården ved forstyrrelser af drift eller andre vigtige forhold.

Beboere med arbejdstelefon, hemmeligt nummer eller mobilnummer, der ikke fremgår af offentligt tilgængelige registre, kan tilmelde sig Boliggårdens SMS-tjeneste. 

Hvis man ikke ønsker at mondtage SMS'er fra Boliggården kan man afmelde sig tjenesten her.